poniedziałek, 10 listopada 2014

#hipsta

No i mamy piękną, polską, złotą jesień, a pogodę i tło wręcz idealne na zdjęcia!:D
Dawno mnie tutaj nie było przez brak czasu... W ostatnim czasie w szkole nauczyciele nas nie oszczędzają, twierdząc, że to ich właśnie przedmiot jest najważniejszy, więc po 7h edukacji szkolnej, drugie 7h spędzam przy książkach w domu.:))) Wychodząc rano do szkoły i wracając z niej czasami zaczyna się ściemniać, bądź dopiero wschodzi słońce, a po szkole i nauce już nie mam chęci na nic, więc po prostu leniwie siedzę przed komputerem lub wychodzę gdzieś ze znajomymi, no i tak zleciało...
Dzisiaj na szczęście wracam do Was również z luźną stylizacją. Spodnie z wysokim stanem, krótka bluzka z napisem #hipsta i mój ulubiony sweterek (dziwię się, że dopiero teraz Wam go pokazuję, bo noszę go bardzo często...)
Co powiecie na taki set?:)

























            | jeansy - pull&bear | buty - deezee | sweterek - sh | bluzka - new yorker | dodatki - noname | torebka - eternel |

15 komentarzy :

  1. i te wysokostanowce i ten sweterek bardzo mi się podobają!
    ale to zdecydowanie spodnie są moimi tu faworytami ;)
    uwielbiam taki fason jakichkolwiek portek!
    moim zdaniem żaden inny tak ładnie figury nie podkreśla :)

    nie przejmuj się - już niedługo ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna piekna piekna!♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja nie mam czasu na bloga ;D Zajebisty outfit, a paznokcie wymiatają :))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne dzinsy z wysokim stanem i cudowne paznokcie<3<3
    zapraszam na konkur wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjecia, fajny jesienny klimat, top i jeansy wygladaja super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)

    http://wikikkblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi bardzo podobają się te zdjęcia oraz stylizacja. Twoje paznokcie skradły mi serce ;)
    Może weźmiesz udział w konkursie zorganizowanym z Oasap? Do wygrania płaszczyk/narzutka. http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the color combo, you look awesome. That's a cute top. Stunning pics btw!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się te spodnie z wysokim stanem ;)

    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię spodnie z wysokim stanem,
    zapraszam do mnie :)

    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny styl, już uwielbiam twojego bloga, oczywiście obserwuję <3 aww kocham te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, really cool outfit, top and jeans are amazing, but nature.. So special photos, love it :)

    http://ladyayla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki ty masz cudowne włosy *.*

    http://girlrauhl-outfits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja, ale czy nie było Ci za zimno? Ja chyba zamarzłabym w takim zestawie :D

    pozdrawiam,
    poprostugloriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Translate