sobota, 26 września 2015

How I do my make up + Nanshy!

A dziś o...


Miłej niespodziance od Nanshy! :) Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka, a w niej pędzle i gąbeczka do malowania :)


Żadna z Was nie wmówi mi, że malowanie się nie sprawia żadnej przyjemności, a zwłaszcza jeśli są to tak mięciutkie i delikatne pędzelki jak właśnie te od Nanshy. Znajdziecie je *tutaj*, *tutaj* a także *tutaj* :)

Kiedy tylko znalazłam wolną chwilę od razu zabrałam się za tworzenie tego posta.

Zaczynam od nakładania podkładu, wykorzystuję do tego gąbeczkę:

Następnie korektoruję niedoskonałości

 I matowię twarz pędzlem Conceal Perfector P01. Jest taaaaaaaaki mięciutki, mogłabym się nim miziać i miziać...

Przyszedł czas na brwi :) Podkreślam je cieniem używając pędzelka Angel Detailer:

 Kolejny etap to oczy, nakładam cień pędzelkiem Eye Crease:

Następnie tym samym pędzelkiem nakładam biały cień w kąciki oczu :)


 Teraz mogę zrobić kreski. Po czym tuszuję rzęsy i maluję usta:


 Wreszcie po raz kolejny używam mojego ulubionego pędzla - ten sam który użyłam do matowienia twarzy i traktuję moje policzki różem:


 Et voilà! :D





Oczywiście dajcie znać w komentarzach co myślicie:)

Jeśli macie jakieś pytania, pomysły lub coś o czym chcecie przeczytać to dawajcie znać w komentarzach lub piszcie na Asku.
Zachęcam Was również do lajkowania mojego fanpage'a :)

2 komentarze :

  1. Widzę, że wybrałyśmy ten sam pędzelek! :) Taki okrąglutki, mięciutki i świetny do konturowania twarzy! :) Też niedługo zabieram się za recenzję, na razie pędzelki przechodzą niemałe sesje :) Zapraszam Cię również na konkurs z Wibo! :) Właśnie ruszył na blogu a myślę, że te kosmetyki mogą Cię zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makeup, też wolę taki stonowany na uczelnię ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate