środa, 8 stycznia 2014

long sweater

Przy takiej pogodzie bardzo chętnie większość z nas ubiera swetry - są wygodne a zarazem ciepłe.
Ja sama bardzo lubię je nosić w przeróżnej postaci, zapinane czy zakładane przez głowę, więc kiedy na coś trafię ciężko się nie pokusić. W swoim zestawieniu ten długi sweter kupiłam za grosze w lumpeksie, jestem z niego bardzo zadowolona i często go noszę :-)












                          | płaszczyk, sweter, szalik - sh | buty - kari | kolczyki, bransoletka - klik |

11 komentarzy :

  1. Buty są prześliczne! :) Ogólnie to w lumpeksach można znaleźć fantastyczne ubrania :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweter :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten sweter;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba:)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia i look :3
    sweterek jest boski :3
    śliczna fryzurka :) to twoje naturalne włosy czy kręcisz ?
    buziaki c:

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to naturalne mam takie kręcone, ale tutaj trochę im pomogłam, haha :-)

      Usuń
  5. Podoba mi się Twój sweter. :)
    Bardzo przyjemny blog oraz posty.
    Będę wchodzic częściej.

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentujesz;))! Włosy są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so cute and adorable. Love the look on you. Amazing shoes!!!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Translate